Deze verbetertips gaven klanten ons

Deze verbetertips gaven klanten ons

Over het algemeen zijn onze klanten dik tevreden over ons. We kregen al van meer dan 4.500 klanten gemiddeld een 8,6 voor onze service. Om onze dienstverlening verder te verbeteren vroegen we zestien klanten in twee groepsgesprekken naar verbeterpunten. We hebben een aantal verbeteringen op een rijtje gezet die we inmiddels hebben doorgevoerd.

Begrip voor de emotie bij het eerste paar kousen

Deelnemers aan de groepsgesprekken gaven aan dat het aanmeten van het allereerste paar therapeutisch elastische kousen emotioneel beladen is. “Je krijgt ze niet zomaar, er is daar altijd een medisch traject aan vooraf gegaan”. Daarom gaven ze ons de tip om daar begrip voor te tonen. Dit aandachtspunt hebben we gedeeld met onze TEK adviseurs, zodat zij dit in het achterhoofd kunnen houden. Daarnaast hebben we een informatieblad gemaakt dat meegestuurd wordt met een afspraakbevestiging. Bovendien hebben we de informatie op oim.nl uitgebreid, speciaal voor de eerste afspraak.

Bekijk de nieuwe informatie op www.oim.nl

Minder onbeantwoorde vragen

Een ander punt dat duidelijk werd tijdens de groepsgesprekken is dat sommige klanten vragen hebben maar die niet stellen. Om ervoor te zorgen dat vragen wél beantwoord worden, hebben we een aantal verbeteringen doorgevoerd. We hebben onze TEK adviseurs bewust gemaakt van deze onbeantwoorde vragen, de informatie op oim.nl uitgebreid en een nieuw boekje gemaakt dat vol tips staat.

Bekijk het boekje ‘Kousen ABC’ 

Keuze in kousen

De klanten die deelnamen aan de groepsgesprekken gaven aan dat ze het belangrijk vinden om het gevoel te hebben dat er keuze is in kousen. Ze zeiden daar weliswaar bij dat ze vaak toch kiezen voor veilige kleuren, maar wij deden er toch wat mee. Bekijk de trendkleuren.